tirsdag 18. november 2008

Birgittes trening 'med' landslaget

I dag fikk Silje meg med på trening i Vallhall. Vi startet med lett sykling før vi gikk over til løping. Jeg må innrømme at jeg egentlig ikke hadde lyst, men fikk full valuta for kaloriene da Marit Breivik kom med den ene snertne landslagsjenta etter den andre, inn døra.
Så da ble det selvsagt til at jeg fikk en del energi. Lurt eller ikke, startet jeg å løpe om kapp med Kari Mette Johannesen.......jeg har da vært toppidrettsutøver jeg også, tenkte jeg. Men fikk raskt svar på at det må ha vært for noen år siden, da hun løp uanfektet på tredemølla med små lette bein, mens jeg slet stort ved siden av.

Etter en god del syre i lårene og noe mindre selvtillit, bestemte vi oss for å gå opp og vise disse jentene at skeive babes kan pumpe jern. De så jo så tynne og små ut - ikke mye fett der nei - og alle så pent antrukket i tights a gitt:) Vi løftet blant annet litt benkpress, hvor vi satte Sulland ordentlig på plass.
Etter en liten stund var vi ferdige, og på vei ned igjen fikk vi se at Kari Mette fortsatt sto på tredemølla og løp uanfektet i en fart alle oss vil kalle spurting. Jeg skjøt nesa i været og tenkte "jeg knuser henne i alle fall i tennis".

Birgitte Brubakken

Ingen kommentarer: