tirsdag 18. november 2008

Ukens Grüner-fan: Erik Bergflødt

Hvor lenge har du vært Grüner-fan?
Jeg har fulgt med dere fra den dagen Hanne beggynte å spille på Gruner. Via you tube og hjemmesiden deres.

Hvorfor er du Grüner-fan?
Fordi jeg hører på Hanne at dette er et lag hvor dere står på og støtter hverandre, liker at folk driver med sin hobby på alvor samtidig som dere har rom for å ha det gøy.

Hvor mange Grünerkamper har du vært tilskuer på?
Desverre ingen enda, men jeg har to mål i år og det er å få se dere spille kamp og dra til England for å se Liverpool spille. Så det er to store mål for sesongen. Men jeg er antagelig den første utenfor hallen som får vite alle resultater. Hanne ringer alltid etter kamp for å fortelle om den.

Hva er ditt beste/verste Grüner-minne?
Det verste er at jeg ikke har fått sett eller hilst på noen av dere.
Det beste må være gleden når Hanne ringer og forteller om kampene.


Har du en god håndballhistorie om en av dagens Grüner-spillere fra tiden før hun begynte på Grüner?
Det er ikke lett å plukke noen bestemt historie men de som kjenner Hanne vet at rullgardinen noen ganger detter ned når hun spiller kamp, hun blir litt ivrig og er ikke den kjappeste i forsvar, dette resulterte ofte i disputter med dommeren som ofte var pappaen hennes,( fra hun var 6 til hun flyttet til Oslo). Hun fikk nok noen 2 min. som egentlig andre ikke ville fått, ikke særlig fornøyd med dommeren da. Så kommer det som jeg synes er flott med Hanne, rett etter kampen kom hun alltid bort å takket for kampen fortsatt ikke helt fornøyd gikk hun i garderoben, skiftet, kom ut å kunne si ting som: heia pappa så du det skuddet,passninga, straffen eller lignende, måtte minne henne på at jeg faktisk hadde dømt kampen.

1 kommentar:

Unknown sa...

Så gøy med grüner fans. Det er nok ikke alle lag i 5 divisjon som har sin egne lille slags fanside på nett:)