mandag 24. november 2008

Ukens Grünerspiller: Mette Degvold

Posisjon?
Høyre ving, der ingen vil være bortsett fra meg da..

Når begynte du i Grüner?
Hmm, tja.. kanskje i februar 08?

Har du noen ritualer før kamp / lykkeamulett?
Teller det å måtte tingeling hver gang vi starter med oppvarming?

Hvilke mål har du for sesongen 2008/2009?
Helt klart opprykk, og personlig ikke bli invalid

Hva liker du å gjøre utenfor håndballbanen?
Slappe av, tv, se Vålerenga hockey, være med venner og en tur hjem til babyen min Diablo en gang i blant.

Har du noe kallenavn og i tilfelle hva er det?
Nancy Drew har jeg hørt, men nå må dere finne på et nytt navn

Hva er din favorittsjokolade?
Ære være den gode gamle melkesjokoladen fra Freia.

Har du noen allergier det kan være kjekt at lagvenninnene vet om hvis det skulle skje noe på cup?
Nei i forhold til min kropp er vel allergi en av de få tingene dere ikke trenger å tenke på..

Spørsmål fra Åsa: Siden du er detektiv; hvem er smartest av Mikke Mus, Sherlock Holmes eller Ola Thune?
Mikke Mus er jo en kvikk liten kar.. men jeg må vel gå for Ola Thune siden han ansatte meg ;)

Hvilken Grünerspiller vil du lese mer om neste uke og hva vil du spørre henne om?
Jeg vil vite mer om Birgitte. Hvordan i alle dager kan de beina løpe så raskt etter å ha stått så lenge i mål, og hvor kommer den kringlearmen fra??

2 kommentarer:

Unknown sa...

Endelig. Har jo sjekka denne siden i hele dag for nye innlegg. Mandagen starta liksom aldri når det ikke hadde kommet et nytt gruner intervju. På tide å begynne å skrive nå da kanskje..

Grüner håndball sa...

Redaktøren har hatt litt å gjøre på jobb i dag, derfor ble det litt senere enn vanlig. Ber ærbødigst om unnskyldning til alle trofaste lesere der ute.