onsdag 20. januar 2010

Ukens Grünerspiller: Janne Syversen

Posisjon?
Keeper

Når begynte du i Grüner?
1 gang v/oppstart i 2001 tror jeg det var..Spilte da i et år eller to.Startet igjen nå etter en "liten" pause, i sept.2009 :-)

Har du noen ritualer før kamp / lykkeamulett?
Nei, egentlig ikke, jo, jeg har det med å måtte slå litt på stanga hver gang før angrep..vet ikke
hvorfor, men det er vel en "greie" jeg har gjort før...

Hvilke mål har du for sesongen 2009/2010?
Bli en bedre keeper! bedre reaksjonsevne/smidighet etc.

Hva liker du å gjøre utenfor håndballbanen?
Bruker mye tid m/sønnen min på 4, bikkja og mannen min, ellers går tiden til venner og de man er gla i :-)

Har du noe kallenavn og i tilfelle hva er det?
Ja, det har vel vært noe som Jannis, Jappe og Phoebe, men det er noen år siden, hehe :-)

Hva er din favorittsjokolade?
Hmm...spiser egentlig ikke noe særlig sjokolade..men om jeg skal velge, kanske Hobby, det er godt det :-)

Har du noen allergier det kan være kjekt at lagvenninnene vet om hvis det skulle skje noe på cup?
Nope :-)

Spørsmål fra Stine: Janne, jeg vet jo nesten ingen ting om deg, så fortell: hvor er du fra? alder? jobb? kjæreste?
30 år, gift, 1 sønn på 4 år, Dobermann på 8 år,rekkehus (ikke st.vogn..hehe)
Er fra Nordstrand/Lambertseter, bosatt Lambertseter, Spilte håndball på Nordstrand fra jeg var 9 til ca 15.
Jobber på Citroen-verksted som kunderådgiver. Moro m/bil :-) !

Ingen kommentarer: