fredag 15. januar 2010

Ukens Grünerspiller: Stine Marie Larsen

Posisjon?
Er vel det man på folkemunnen kaller en potet

Når begynte du i Grüner?
Høsten 2009

Har du noen ritualer før kamp / lykkeamulett?
Nei, jeg er ikke så overtroisk av meg.

Hvilke mål har du for sesongen 2009/2010?
For meg var målet å få spille håndball igjen etter kneoperasjon i 2008, og bli kjent med Grünerdamene.

Hva liker du å gjøre utenfor håndballbanen?
Drikke vin, lage og spise mat, klatre, gå på kino, trene, jobbe.

Har du noe kallenavn og i tilfelle hva er det?
Søstra mi kalte meg "svine rie" da jeg ble født (mitt fulle navn er Stine Marie-ikke så lett for en 3 åring å uttale..), men da ble pappa-politi sint, og etter det har ingen våget å gi meg kallenavn.

Hva er din favorittsjokolade?
Alt fra Nidar

Har du noen allergier det kan være kjekt at lagvenninnene vet om hvis det skulle skje noe på cup?
Nei, ikke som jeg vet om.

Spørsmål fra Ane: Jeg har ikke fullstendig fått med meg hva du jobber med. Jeg har hørt dere reiser på dagsturer til Finland, men hva gjør dere egentlig der?
Hehe, dagstur til Finland var et engangstilfelle;-) Jeg ble innkalt til et møte med en chipsfabrikk Orkla eier, og da har man med å stille opp.. Jeg jobber som controller i Orkla Brands, og jobber med selskaper som Nidar, Lilleborg, KiMs, Sætre, Pierre Robert etc..Mye gode frynsegoder.

Hvilken Grünerspiller vil du lese mer om neste uke og hva vil du spørre henne om?
Janne, jeg vet jo nesten ingen ting om deg, så fortell: hvor er du fra? alder? jobb? kjæreste?

Ingen kommentarer: