tirsdag 30. september 2008

Ukens Grünerspiller: Kristine Holte

Posisjon?
Bakspiller, høyre og venstre

Når begynte du i Grüner?
August 2004

Har du noen ritualer før kamp / lykkeamulett?
Nei tror ikke det, men blir alltid veldig nervøs og må gå ofte på do!

Hvilke mål har du for sesongen 2008/2009?
Holde meg skadefri...ser ut som det er en dårlig trend i laget når det gjelder skader så langt! og score flere mål :)

Hva liker du å gjøre utenfor håndballbanen?
Er det noe som heter det?

Har du noe kallenavn og i tilfelle hva er det?
Kunne vært måka, men blir kanskje kråka:) eller styreledern har jeg hørt ofte i det siste...

Hva er din favorittsjokolade?
Hmmm....melkesjokolade, eller smash hvis det går da..

Har du noen allergier det kan være kjekt at lagvenninnene vet om hvis det skulle skje noe på cup?
Nei, men jeg er organdonor...greit å ha med..

Hvis du måtte velge; Cecilie Leganger eller Moskva-Marit?
Pest eller kolera?....da går jeg for pest!

Hvilken Grünerspiller vil du lese mer om neste uke og hva vil du spørre henne om?
Da tar jeg styremedlem Silje Westvig, og spør henne om hvis du måtte velge: fiskestang eller håndball?

1 kommentar:

Unknown sa...

Fantastisk!!:) Gleder meg til å lese må måkeungen!