mandag 6. oktober 2008

Ukens Grünerspiller: Silje Skyseth Westvig

Posisjon?
Venstre kant

Når begynte du i Grüner?
Høsten 2006

Har du noen ritualer før kamp / lykkeamulett?
Nei, det bør jeg kanskje skaffe meg.

Hvilke mål har du for sesongen 2008/2009?
Henge, dingle, kongle. Bruke goood tid på skuddet!

Hva liker du å gjøre utenfor håndballbanen?
Spise god mat, lage mat, lese, se på film eller masse rart på tv. Leke med vennene mine.

Har du noe kallenavn og i tilfelle hva er det?
Måkungen.

Hva er din favorittsjokolade?
Melkesjokolade. Det er så godt at det kan bli barn av det (som mormor alltid sa;))

Har du noen allergier det kan være kjekt at lagvenninnene vet om hvis det skulle skje noe på cup?
Allergi mot å ikke få i meg ordentlig mat hver 4 time!!

Spørsmål fra Kristine: Hvis du måtte velge; fiskestang eller håndball?
Det må jo bli håndballen. Men her trenger man egentlig ikke å velge. Fiskestanga er bra når håndballen er lagt på hylla for sommeren.

Hvilken Grünerspiller vil du lese mer om neste uke og hva vil du spørre henne om?Tone: Og da lurer jeg. Hvor store er de egentlig; C eller D cup? Kan man stille to? Hvis det er litt sånn "bli kjent" spalte....Yndlingsmusikk?

2 kommentarer:

Unknown sa...

fint bilde Silje! Bare synd fisken var markspist....

Gyrti sa...

Var voldsomt fint bilde Silje! Aner jeg snart et Grüner-lag i havfiskefestivalen??? :-)