mandag 13. oktober 2008

Ukens Grünerspiller: Tone Løvseth Lærke

Posisjon?
Midt og litt back.

Når begynte du i Grüner?
Nå må Camilla hjelpe meg litt her, tror det var i 2002/2003 noe rundt der. (Høsten 2002 er riktig årstall red.anm.)

Har du noen ritualer før kamp / lykkeamulett?
Er det helgekamp så er det viktig med god frokost, juice og kaffe. Og en tur på do:)

Hvilke mål har du for sesongen 2008/2009?
Som alltid; opprykk til 4. divisjon.

Hva liker du å gjøre utenfor håndballbanen?
Slafse på den lilla sofan vår, være middagsgjest, spise god mat, drikke vin, se på tv og ikke minst være sammen med gode venner.

Har du noe kallenavn og i tilfelle hva er det?
Etter Fredrikstad cup har det blitt måka. Har vært bitter på at jeg aldri har hatt noe kallenavn, så dette er jeg superførnøyd med.

Hva er din favorittsjokolade?
Måka er glad i all slags sjokkis, spiser det alle andre lar ligge igjen i twist skåla, men skal jeg velge blir det helnøtt eller mørk sjokolade.

Har du noen allergier det kan være kjekt at lagvenninnene vet om hvis det skulle skje noe på cup?
Nei, har pollen allergi og da lager jeg ganske rar lyd om jeg klør i halsen, hører nesten ut som en sel.

Spørsmål fra Silje: Hvor store er de egentlig; C eller D cup? Kan man stille to? Hvis det er litt sånn "bli kjent" spalte....Yndlingsmusikk?
Ja, de er store og må ofte ha to sports bh`er for å spille kamp og trene. De er nok en dobbel ja, en dobbel A:)
Yndlingmusikk er: Foo Fighters, Magnet, Queens Of The Stone Age, Kent


Hvilken Grünerspiller vil du lese mer om neste uke og hva vil du spørre henne om?
Jeg har lyst til å lese mer om Nina Røise. Hvor mye beskyttelses-utstyr eier du nå egentlig?

1 kommentar:

Nordlændingen sa...

Fascinert over hvor voksen måka er på sjokkisfronten...