mandag 22. desember 2008

Ukens Grünerspiller: Linda Jørandrud

Posisjon?
Jeg spiller litt midtback/venstreback/høyreback, kommer ann på hvor jeg blir plassert:)

Når begynte du i Grüner?
Begynte vel å spille i september 2008, så er ganske fersk.

Har du noen ritualer før kamp / lykkeamulett?
Har ingen ritualer,, men doen kaller alltid den siste tida før kamp.

Hvilke mål har du for sesongen 2008/2009?
Målet er å vinne flest mulig kamper, spille best mulig og holde humøret opp,, Det er VIKTIG:)

Hva liker du å gjøre utenfor håndballbanen?
Utenfor banen er jeg veeldig glad i å se film sammen men min kjære, kino, konserter,, være sosial med venner og late meg....

Har du noe kallenavn og i tilfelle hva er det?
Var en periode jeg ble kalt for desibel 2,, kan ikke skjønne åffår det men.....:)

Hva er din favorittsjokolade?
Er ikke no sjokolade menneske,, men kan få kick sånn innimellom,, da må jeg bare ha den og den sjokoladen,, nå i det siste har det vært krokanrull ,også er jo kindersjokoladen god da.

Har du noen allergier det kan være kjekt at lagvenninnene vet om hvis det skulle skje noe på cup?
Har ikke noen allergier jeg vet om, men får noen voldsomme nyseanfall etter trening noen ganger,, må være alle basseluskene i hallen:)

Spørsmål fra Synøve: Gråt du like mye som meg under Mari Mena konserten? Og hvordan klarer du egentlig å skyte sånne "lureskudd"? (Du lurer meg i hvert fall)
Ja Synøve,,gråter alltid litt under Maria Mena konserter,, den musikken rører et eller annet ved meg asså.. Og lureskudd,, hmmmmm,, aldri tenkt over,, bare skyter jeg og håper ballen går i mål,, he he,,,,

Hvilken Grünerspiller vil du lese mer om neste uke og hva vil du spørre henne om? Neste uke vil jeg spørre Karianne om hvorfor hun begynte å spille håndball i stedet for å bli en flink speider jente for eksempel,, og siden hun er fra Bergen hvis hun måtte valgt,, ville hun sunget Kjærlighet med Sissel Kyrkjebø på en fullsatt Brann stadion eller tatt en cola og diskutert fotball med Davy Wathne? Og utdyp svaret:)

Ingen kommentarer: