onsdag 15. april 2009

Ukens høyst ufrivillige Grüner-retro: Gunhild Bottolfsen

Gunhild er første kvinne ut i runden med Ukens Grüner-retro, intervjuer med tidligere Grünerspillere. Gunhild var en av tre som startet damelaget, noe vi alle er dem evig takknemmelige for.

Hvordan er livet uten Grüner?
Blir aldri det samme... snufs..

Hva er ditt beste minne fra Grünertiden?
Det må være den første kampen i grüners damelags historie. Vi spilte uten drakter og Siren rushet motstanderne i senk. Med en sånn start på historien er det ikke rart laget har blitt en suksess. Kan jeg utnevne Siren som neste retro???

Ellers så må jeg også nevne en viss cup der spillere fortalte intime detaljer om natterlige lyster, ble sendt på sykehus pga peanutt på pizza og våknet opp etter fyll og fanteri med medspillere på armen......

Nei, herreguuud jeg har så sykt mange gode minner!!!

Hva er det du savner mest fra tiden som Grünerspiller?
Helt klart samholdet blant jentene. Det sosiale!!! Latteren som alltid satt løst på trening. Skjønner ikke hvordan så mange super bra bærter han funnet veien til Hangarn.

Har du fortsatt håndballen og svette Rehband i skapet i tilfelle comeback?
Vel, om ikke Snåsamannen har tenkt å legge sine varme hender på meg og virkelig utrette under, er vel et sportslig comeback lite sannsynlig. Kastet faktisk Rehband og håndballskoene mine i går...Men har store planer om et sosialt comeback om jeg er velkommen. (red. anm. Klart du er velkommen)

Kommer du og ser på oss spille snart?
Jepp, store planer!!!

Har du tro på opprykk?
Selvklart!!!! Denne gangen blir det verken rødekort eller tull med kåll på tiden sluttminuttene i den avgjørende kampen.

Ingen kommentarer: