torsdag 23. juli 2009

Snart sesongstart

Det nærmer seg sesongstart, i alle fall på treningsfronten, og da er det på tide med sesongoppkjøring. For web-redaktøren sin del består det i å så smått komme med nye innlegg, samt at innkjøp av nye håndballsko er unnagjort.

Treningstidene vil bli de samme som forrige sesong, i alle fall frem til jul.
Dvs. mandager 17:30 - 19:00 og onsdager 18:30 - 20:00 i Hangar'n.

Første trening er mandag 17. august.

Beate har lovet at siden vi avsluttet sesongen 2008/2009 med kjegleøvelser skal vi starte sesongen 2009/2010 med kjegleøvelser. Jippi (det er ikke ironisk ment)!

Kampoppsettet for 4. divisjon avdeling 3 er ikke kommet enda, legger det ut så fort jeg vet noe mer. RØN pleier å komme med kampoppsett i begynnelsen av august.

Vi er påmeldt til Smålenene Cup i Askim 28.-30- august. Heller ikke her er kampoppsettet klart, men andre påmeldte lag er p.t. Askim, Slitu, Ørje, HK Trøgstad 97, Lørenskog HK, Ramnes, Degernes, Hokksund, Skarphedin, Furnes og Halden. Cupens hjemmeside finner du her.

Web-redaktøren gleder seg til å komme i gang igjen og håper alle de andre Grüner-tuppene gjør det samme. Sees 17. august.

2 kommentarer:

Karine80 sa...

Huff, sånn min form er nå vet jeg ikke om jeg klarer å løfte en kjegle en gang:-( MEN, har ambisjoner om å sykle meg sprek til sesongstart!!
Sees snart tuppelupper:-)

Milla sa...

Har ikke du ligget i hardtrening på bryllupsreise da?