søndag 26. september 2010

Ukens Grüner-retro: Nina Hotvedt

Hvordan er livet uten Grüner?
Som en rosinbolle uten rosiner. Uten faste fritidsaktiviteter havner man på kjøret, det er en velkjent sak. Hus og hage og bil og ring på fing og bikkje og 8-16-jobb og...skjønneru?

Hva er ditt beste minne fra Grüner?
Å se alle de pene, fagre, vakre, fornøyde jentene spurte lett tilbake i forsvar etter scoring. Blåmerker etter redninger, å plukke skuddene til klysete motspillere. Tones underarmskudd og Bibbis løp, fighterviljen og det totale fraværet av den, nei - det er så mange ting...

Ellers kommer jeg vel ikke utenom den legendariske debutkampen min der jeg befant meg på do, ikke fikk opp døra, hørte kampen ble blåst i gang, og dere startet kampen uten keeper uten å merke det... "Hvor er Nina?" *febrilsk leteaksjon*

Hva er det du savner mest fra tiden som Grünerspiller?
Grünerhumoren, jentene og å spille håndball

Har du fortsatt håndballen og svette Rehband i skapet i tilfelle comeback?
Jepp, og jeg tror på julenissen, engler og å snakke med de døde også.

Kommer du og ser på oss spille snart?
Hvis jeg får blande saft og sitte på benken, så kanskje.

Ingen kommentarer: