fredag 22. oktober 2010

Ukens Grünerspiller: Henriette Winter

Posisjon?
Bakspiller

Når begynte du i Grüner?
Jeg tvingte meg inn i slutten av forrige sesong.tihi..

Har du noen ritualer før kamp / lykkeamulett?
Jeg håper på en dårlig oppvarming-da går som regel kampen bra!

Hvilke mål har du for sesongen 2010/2011?
Spille meg inn i laget og bli tryggere på spillet=)

Hva liker du å gjøre utenfor håndballbanen?
Jobbe med hunder og Pål;)

Har du noe kallenavn og i tilfelle hva er det?
Noen kaller meg Winter og noen Henri, men jeg lyder "du" også.

Hva er din favorittsjokolade?
Melkesjokolade med daim, og toppris er god. og smartis osv.

Har du noen allergier det kan være kjekt at lagvenninnene vet om hvis det skulle skje noe på cup?
Laktose, halveisgluten og spesielt mennesker som snyter seg med lommetørkle og så legger det i lomma for gjenbruk...

Spørsmål fra Linda: Rødt eller hvitt? 
Jeg velger en lett blanding jeg fordi jeg liker alle blandinger. men hvis det gjelder vin så kommer det ann på humøret=)

Hvilken Grünerspiller vil du lese mer om neste uke og hva vil du spørre henne om?
Jeg velger Lisa fordi hun alltid er så blid og snill. mitt spørsmål: beste stedet å være?

Ingen kommentarer: