fredag 8. juli 2011

Ukens Grünerspiller: Anette Hansen

Posisjon?
Høyre kant

Når begynte du i Grüner?
Januar 2011

Har du noen ritualer før kamp / lykkeamulett?
Nei, selv om jeg innimellom har ønsket jeg hadde det, men det har blitt med en siste tur på do.

Hvilke mål har du for sesongen 2011/2012?
For egen del har jeg et generelt mål om å bli tøffere, både i hodet og i kroppen, så det kanskje er et håp om at det blir gjort noe fornuftig på banen. Og så håper jeg at jeg får være med å slå Vollen i år da!

Hva liker du å gjøre utenfor håndballbanen?
Er en lesehest, og det er jo veldig komfortabelt i sofaen foran tv'en, og så liker jeg å være samen med venner.

Har du noe kallenavn og i tilfelle hva er det?
Nei, men det er også noe jeg har ønsket meg, uvisst hvorfor. Men tror ikke jeg er et godt utgangspunkt for noe spenstig akkurat :)

Hva er din favorittsjokolade?
Oi, vanskelig. Er dårlig på å velge, og sjokolade er jo veldig godt. Har alltid likt Twix, og sjokolade med kjeks, Caramello, og de nye med fyll fra Freia. Og flere, men dette er kanskje for mange til at man kan kalle det favoritt.

Har du noen allergier det kan være kjekt at lagvenninnene vet om hvis det skulle skje noe på cup?
Man vet aldri hva som kan skje på cup, men jeg har ikke mer å skryte av enn pelsdyr- og nøtteallergi.

Spørsmål fra laget: Var du klar over at du kom til Oslos mest Vollen-fiendtlige lag, og plager det deg nevneverdig?
Nei, visste ikke det, men skjønte fort det da jeg nevnte hvor jeg hadde spilt før. Ble kanskje litt skremt umiddelbart, for det var jo ganske tydelig hva dere tenkte om de grønnkledte, men etter at muldvarpmistankene var bort, så har jeg pustet igjen. Og begynner å føle meg komfortabel i lilla framfor grønt nå. :)

Hvilken Grünerspiller vil du lese mer om neste uke og hva vil du spørre henne om?
Sofie: Hvordan vil du beskrive deg selv med fem ord? Og si en ting vi ikke ville trodd om deg. 

Ingen kommentarer: