tirsdag 23. august 2011

Ukens Grünerspiller: Sofie Halvorsen

Posisjon?
Trives best på venstre-back, men alle gode ting er tre så er jeg på en av bakplassene vises smilet mitt.    

Når begynte du i Grüner?
Var å tyvtitta på en Grünerkamp før jul. Ble bergtatt, og begynte på laget i januar 2011.

Har du noen ritualer før kamp / lykkeamulett?
Ingen spesielle egentlig, eller, om det går under definisjon ritual vil jeg si noen spurter rett før kamp, vist ikke snur lykken raskt og jeg ligger utpeset på banen etter 5minutter.

Hvilke mål har du for sesongen 2011/2012?
Være skadefri, definitivt!! Delmål er å bli skikkelig samkjørt med resten av de herlige medspillerne mine!

Hva liker du å gjøre utenfor håndballbanen?
Er veldig sosial av meg så er mye sammen med venner. Ellers liker jeg å nyte gode middager, gå litt turer i skog og mark, og iblant blir det en liten fest. Jaaa, åsså prøver jeg bli litt mere husmor så er begynt å bake litt.

Har du noe kallenavn og i tilfelle hva er det?
Var mere brukt før i tida, men da var det Soffa, Freddie og Dj-miss-so-fine

Hva er din favorittsjokolade?
Den runde deilige karamellfylte smil-lignende sjokoladen som candy king har, den er god den!

Har du noen allergier det kan være kjekt at lagvenninnene vet om hvis det skulle skje noe på cup?
Ikke som jeg vet.

Spørsmål fra Anette: Hvordan vil du beskrive deg selv med fem ord? Og si en ting vi ikke ville trodd om deg.
Omsorgsfull, litt klønete, familiekjær, konkurransemenneske, og sist, jeg kommer fra Nord-Norge og har så til de grader elgfobi!

Ingen kommentarer: