onsdag 16. april 2014

Ukens Grünerspiller: Suzanne Elisabeth Mengkrogen


Sivilstatus: 
Samboer ----->

Posisjon: 
Strek, men kan spille litt her og der hvis det trengs 

Når begynte du i Grüner? 
Januar 2014

Hva er dine mål for sesongen/håndballkarrieren?
Ha det gøy, bli i bedre form og en bedre håndballspiller og så klart bli bedre kjent med lagvenninne mine.

Har du en signaturmove på banen?
Kanskje å hoppe med sprika bein når jeg skal blokke?

Får du med deg en oppgave første gang?
Ikke alltid, men prøver å få ting med meg!

Er dommeren din beste venn?
Njaaa, ikke egentlig, men holder alltid munn for det.

Hva er det morsomste med å spille på Grüner?
At jeg har så mange morsomme, sprudlene og positive lagvenniner.

Beskriv følelsene dine for jogging med tre ord:
Død, ondskap og helvette. Jeg hater hater hater virkelig å jogge!!!

Beskriv din egen spenst:
Dårlig, legger meg som regel alltid ned i bakken enn å hoppe opp.

Hva liker du best å gjøre utenfor håndballbanen?
Være med Kiwi-Peder(samboeren min), gå turer, være med venner/familie, kose med hundene mine og spille 21 i basketball når det er fint vær.

Hvilken rolle har du på fest?
Å mase på folk om drikkeleker siden jeg ikke nyter alkohol så det gjør det lettere å få det ned... 

Har du noen allergier?
Nei nada, men får veldig OFTE bivirkninger av medisiner da..

Hvem vet best?
Mamma :-)

Er du en leder eller en følger?
Begge deler, kommer helt ann på situasjonen.

Hullete stillongs eller nyeste tightsen?
Helt klart den nyeste freshe tightsen, gjerne med matchende klær og sminke.

Hvor mange av Grüners spillerregler kan du?
Ingen?

Sjokolade eller potetgull?
Begge deler!!

Vin eller øl?
Ingen av delene. BARE VANN! neida, drikker rusbrus (fortsatt fjor10zz, k9z)

Spørsmål fra Janne:
Jeg vil høre mer om Suzanne! 
Hva er planen din for å slå Gina om å ha bruneste beina?
Når sommeren nærmer seg skal jeg være mye ute i sola og kanskje jukse litt med spraytæn, hihi.

og hva er hemmeligheten ?  (jeg vil og ha brune bein skjønner du)
Gode gener fra farsiden? tror huden min ikke har blitt ordentlig bleik siden forrige sommer. Prøv spraytæn! Fotballfrue har lagd en super video hvor hun viser hvordan man sprayer uten å få skjolder. Ja, jeg leser også fotballfrue sin blogg. 

Hvilken Grünerspiller vil du lese om neste uke – og hva vil du spørre henne om?
Silje! Hvor god kondis har du egentlig? Du bare løper og løper(gjerne en hel kamp) og ser ikke sliten ut når kampen/treningen er ferdig engang! Noen gode tips du vil dele med meg?

Ingen kommentarer: