mandag 27. oktober 2008

Ukens Grünerspiller: Hanne Bøgeberg Bergflødt

Posisjon?
Bakspiller

Når begynte du i Grüner?
Februar 2007

Har du noen ritualer før kamp / lykkeamulett?

Ikke så mange før kamp, men må av en eller annen grunn alltid rape når jeg har løpt litt...sånn midt i 1. omgang omtrent..

Hvilke mål har du for sesongen 2008/2009?
Slenger meg på Tones uttalelse og sier opprykk til 4. divisjon.
Hva liker du å gjøre utenfor håndballbanen?
Sove på "bedøvelsesarmen" til min kjære..helst på sofaen...Se på home & away på TV er også en slager=)

Har du noe kallenavn og i tilfelle hva er det?
Ulempen med å ha så kort fornavn er vel at ingen noensinne har giddet å gi meg kallenavn. Det nærmeste må vel være at Nina kalte meg for nordlændingen hennes...

Hva er din favorittsjokolade?
Lakrissjokolade.

Har du noen allergier det kan være kjekt at lagvenninnene vet om hvis det skulle skje noe på cup?
Pollenallergisk og organdonor.

Spørsmål fra Nina R.:
Hva slags øvelser vil du anbefale for å få bakenden opp i en sånn liten snæksen shorts?
Håndball funker fint...og vaffelspising=)
Og, hvis du måtte velge; vafler eller håndball (til evig tid)?
Vanskelig! men det må nok bli håndball...om jeg hadde fått like mange vondter av vaffelspising som av håndball hadde jeg nok kuttet ut for leeenge siden. Nei, det må bli håndball. Det er ekte kjærlighet.

Hvilken Grünerspiller vil du lese mer om neste uke og hva vil du spørre henne om?

Det må jo bli teipedronninga: Karine.. Hvor mye teip bruker du i løpet av en sesong? Teiper du ALLE fingrene? og... kan jeg sitte på med deg hjem...?

Ingen kommentarer: