mandag 3. november 2008

Ukens Grünerspiller: Karine Storaker Braaten

Posisjon?
Jeg leker strek

Når begynte du i Grüner?
Huff, det er så lenge siden at jeg går helt i surr...var ikke bare seriøs det året;-) Kan det ha vært høsten 2000? (Nei, det var høsten 2002, red.anm.)

Har du noen ritualer før kamp / lykkeamulett?
Nope - bortsett fra å roe ned nervøse Grüner tupper før avgjørende og direktesendte (?) kamper i 5. divisjon;-)

Hvilke mål har du for sesongen 2008/2009?
Ingen flere skader!!!!!! Har snart ikke fingre igjen...

Hva liker du å gjøre utenfor håndballbanen?
Tenke på grüner jentene og glede meg til trening selvfølgelig - ja, også kanskje en fest i ny og ne;-)

Har du noe kallenavn og i tilfelle hva er det?
Ehm - baggis? Men det heter jeg jo bare på Grüner fest:-)

Hva er din favorittsjokolade?
Åhhh, bare en? Hmm, da må det bli spesial fra Nidar.
Har du noen allergier det kan være kjekt at lagvenninnene vet om hvis det skulle skje noe på cup?
Aldri smør meg inn med massasjeolje med sitrus! Det er egentlig det eneste dere kan gjøre feil på cup:-)Ellers vitner vel allergi mot egen svette om at jeg burde leve et liv i sus og dus uten trening - men trosser sffer'n skjebnen for Grüner...hehe

Spørsmål fra Hanne: Hvor mye teip bruker du i løpet av en sesong? Teiper du ALLE fingrene? og... kan jeg sitte på med deg hjem...?
Jeg teiper jo ikke alle...men 5 av 10:-) Så går kanskje med litt teip? Det er det ingen som får vite så lenge jeg er medisinbag ansvarlig! Greit, du får sitte på - men da kjapper du deg! :-)

Hvilken Grünerspiller vil du lese mer om neste uke og hva vil du spørre henne om?
Beate - kan jeg velge henne?
Beate, når du visste hvor utrolig fæle vi er å trene, hva fikk deg til å si ja? Hva er det verste og beste med å være trener? Tar du i mot bestikkelser og liker du smisk? Jeg synes hvertfall du er verdens beste trener og utrolig pen:-) Får jeg spille neste kamp nå?

1 kommentar:

Kristine sa...

så sinnsykt profft bilde du hadde da...er det solbrillereklame....