mandag 1. desember 2008

Ukens Grünerspiller: Birgitte Brubakken

Posisjon?
Star Tour, Apollo......

Når begynte du i Grüner?
Høsten 2003

Har du noen ritualer før kamp / lykkeamulett?
Dusjer minst en gang før kamp, uansett om kampen begynner kl 1600 eller 0755. Da føler jeg meg fresh og klar.

Hvilke mål har du for sesongen 2008/2009?
Personlig har jeg mål om å bli like rask som før jeg begynte å stå i mål. Som lag ønsker jeg at vi skal holde oss i toppen igjennom hele sesongen.

Hva liker du å gjøre utenfor håndballbanen?
Etter at jeg fikk tilgang til spisebord i mitt eget hjem, har jeg likt å invitere folk jeg trives sammen med på frokost, lunsj eller middag. Så har du aldri blitt invitert….
Sånn ellers, så liker jeg å reise, se sport på tv eller sporte litt selv, men ingen ting er som å drekke seg drita og være oppe til kl 0500.

Har du noe kallenavn og i tilfelle hva er det?
BeeBee eller Bibbi

Hva er din favorittsjokolade?
Det blir nok Troika eller Hobby

Har du noen allergier det kan være kjekt at lagvenninnene vet om hvis det skulle skje noe på cup?
Nei

Spørsmål fra Mette: Hvordan i alle dager kan de beina løpe så raskt etter å ha stått så lenge i mål, og hvor kommer den kringlearmen fra??
Korte bein og tjukke lår – de har ikke blitt noe lengre og ikke noe mindre på det året.
En tidligere Gruner spiller (Christina) gjorde kringla mesterlig. Det er først flere år etter at hun sluttet at jeg skjønte hva hun faktisk gjorde.

Hvilken Grünerspiller vil du lese mer om neste uke og hva vil du spørre henne om?
Jeg vil gjerne vite mer om Camilla. Camilla, du er jo som poteten i laget. Det er vel ikke en posisjon du ikke har spilt på? Da vil jeg vite følgende: Sett posisjon på banen sammen med type poteter:
* Ving, back, midt, strek og keeper.
* Bakt potet, kokte poteter, pommes frites, fløtegratinerte poteter og hash brown.
Beskriv hvorfor.

1 kommentar:

Kristine sa...

for et flaterende bilde Bibbi, ser ut som du har hatt et lite uhell med melposen:)