mandag 12. januar 2009

Ukens Grünerspiller: Kari Druglimo-Nygaard

Posisjon?
Mest benk eller tribune den siste tiden, men egentlig strek.

Når begynte du i Grüner?
Hmm. tror det må være i 2005.

Har du noen ritualer før kamp / lykkeamulett?
Dusjer om morgenen, slik at jeg skal være fresh den første tiden av kampen. Har veldig mye kroppskontakt vet dere.Ellers ingen lykkeamulett.

Hvilke mål har du for sesongen 2008/2009?
Komme meg på banen under kamp igjen. dvs satse på at Karine og Nina er fyllesyke eller på ferie.hehe. Vet ikke om jeg er gira på opprykk, da kommer vi sikkert til å tape alle kampene igjen. Er jo så gøy å vinne;)

Hva liker du å gjøre utenfor håndballbanen?
Susse på mann og barn, være med venner, sløve i sofaen, se på TV, gå tur, drikke litt vin osv.

Har du noe kallenavn og i tilfelle hva er det?
Har ønsket meg kallenavn fra jeg gikk på barneskolen. Jeg og Mari (tidligere grunerspiller) begynte å lage navn. men det fenget ikke helt. Hun het Mari maskin, og jeg Kari kakao... det funket aldri..

Hva er din favorittsjokolade?
Likte ikke sjokkis noe særlig før jeg ble gravid, men etter det kan jeg spise alt. Til og med Sfinx. Men favoritten er nok alt med mint (after eight, mandelstang).

Har du noen allergier det kan være kjekt at lagvenninnene vet om hvis det skulle skje noe på cup?
Mange.. såkalt kryssallergi. Dyr, frukt, nøtter, paprika, pollen, burot. Tåler heller ikke kuldegrader noe særlig.

Spørsmål fra Karianne: -Du er usedvanlig rolig for trønder å være, kan du bli skikkelig hissig på håndball banen om ikke ting går din vei? Og hva blir reaksjonen da?
Trøndere er jo rolige. snakker trææægt og greier. Men ja, jeg blir hissig. Særlig hvis noen er bitchy på banen. Er det stygt språk + kliping så svartner det litt for meg faktisk. Får lyst til å skade motspillere litt. Enten ved å klype, eller ved å dunke borti dem så de faller. (Blir bare så sinna på andre lag. ikke på mine medspillere.) Er også like forbanna med en gang jeg setter meg bak rattet på en bil.. fy f"%$#$% det er mange tullinger ute i trafikken;)

Hvilken Grünerspiller vil du lese mer om neste uke og hva vil du spørre henne om?
Jeg må spørre Maren Kristine.. Har du praktisert som muldvarp etter Sjoaturen? Er badet ditt snart ferdig rehabilitert? Og når kommer du tilbake for fullt på håndballbanen?

Ingen kommentarer: