mandag 5. januar 2009

Ukens Grünerspiller: Karianne Aardal

Posisjon?
De gangene jeg faktisk kommer meg på trening så bytter jeg litt på de tre back posisjonene. Liker meg best på venstre. De to kampene jeg har deltatt på har jeg vært litt potet, litt her og litt der;)

Når begynte du i Grüner?
Begynte høsten 2007

Har du noen ritualer før kamp / lykkeamulett?
Må alltid ha med meg lommeboken med bilde av Fredrick, det bringer lykke;)

Hvilke mål har du for sesongen 2008/2009?
Opprykk? Hadde vært moro. Jeg får jo ikke ta del i å spille i 4 divisjon evt da siden jeg skal flytte, men hadde vært veldig kjekt å delta i opprykket:)

Hva liker du å gjøre utenfor håndballbanen?
Være med gode venner, tilringe tid med familien, leke i sofienbergparken:), slappe av med en god bok og et glass vin. Lage mat, Trene på elixia:)

Har du noe kallenavn og i tilfelle hva er det?
Har egentlig aldri fått noe kallenavn, så dere får komme med noe bra her. hehe:)

Hva er din favorittsjokolade?
Å, det er det vanskeligste spørsmålet. Men tror det må bli stratos

Har du noen allergier det kan være kjekt at lagvenninnene vet om hvis det skulle skje noe på cup?
Nope, har vært heldig der.

Spørsmål fra Linda: Hvorfor begynte du å spille håndball i stedet for å bli en flink speider jente for eksempel,, og siden du er fra Bergen, hvis du måtte velge,, ville du sunget Kjærlighet med Sissel Kyrkjebø på en fullsatt Brann stadion eller tatt en cola og diskutert fotball med Davy Wathne? Og utdyp svaret:)
Speider er ikke helt min greie. Hadde Susann Goksør som idol fra jeg var ganske liten, så måtte liksom følge i hennes fotspor. Tror jeg måtte gått for Davy Wathne her altså. Han er kul og morsom. Er gla i Brann stadion, men for det første kan jeg ikke synge, og for det andre er jeg ikke så gla i så mange øyne rettet min vei. Så her hadde jeg gått inn i en heftig fotball diskusjon med Davy'en:)

Hvilken Grünerspiller vil du lese mer om neste uke og hva vil du spørre henne om?
Kari: -Du er usedvanlig rolig for trønder å være, kan du bli skikkelig hissig på håndball banen om ikke ting går din vei? Og hva blir reaksjonen da? ;)

Ingen kommentarer: