mandag 19. januar 2009

Ukens Grünerspiller: Maren Kristine Moen

Posisjon?
Alt bak og ellers litt der jeg får beskjed om...når jeg er der i det hele tatt da.
Når begynte du i Grüner?
Høsten 2006? Stemmer det? Ja? (ja, det stemmer red.anm.)

Har du noen ritualer før kamp / lykkeamulett?
Nix,eller; jeg husker ikke? Siste kamp jeg var med på, var jeg der mest for å sikre dusjing, men likevel blei jeg utrolig nervøs...hvis og når jeg kommer tilbake i kamp må jeg ha en mestringsstrategi, tror jeg. Må tenke på det!

Hvilke mål har du for sesongen 2008/2009?
Jeg skal ha 8 treninger på rad. Bænkers!

Hva liker du å gjøre utenfor håndballbanen?
Jeg liker å henge, leke, base og bade. Med vin. Og øl. Og sigaretter.

Har du noe kallenavn og i tilfelle hva er det?
Har ikke, men kunne vært Skybert eller Spøkelseskladden...

Hva er din favorittsjokolade?
Vet ikke om det er lov å si det, men jeg spiser ikke all verdens med sjokolade. Men jeg røyker?

Har du noen allergier det kan være kjekt at lagvenninnene vet om hvis det skulle skje noe på cup?
Frisk som en fisk, men disse sigarettene gir kanskje inntrykk av at jeg er lett astmatisk av og til?

Spørsmål fra Kari: Har du praktisert som muldvarp etter Sjoaturen? Er badet ditt snart ferdig rehabilitert? Og når kommer du tilbake for fullt på håndballbanen?
Jeg trener på å få flat rumpe så jeg kan bli hemmelig agent, spiser stadig andres mat og saboterer prosjekter på jobb ukentlig, så; JA! En gang muldvarp, alltid muldvarp. Gunnhild created a monster! :)

Badet ble brukbart rett før jul så jeg fikk lauga meg til familiens lettelse og glede.

Jeg er deltidsstudent dette semesteret, med forelesninger 14-16 på mandager så må jobbe rundt dette tidspunktet, men jeg skal virkelig gjøre mitt ypperste for å rekke hjem til treninger uansett, og i hvertfall på onsdager!

Hvilken Grünerspiller vil du lese mer om neste uke og hva vil du spørre henne om? Jeg vil høre fra Bodil. Og jeg vil vite: Alle detaljer om denne mannen i Trondheim. Gjerne med bilde. Svaret bør være så langt at det ikke er plass til flere spørsmål.

Ingen kommentarer: