tirsdag 20. januar 2009

Ukens Grüner-fan: Linda Arnesen

Hvor lenge har du vært Grüner-fan?
Jeg har vært Grüner fra jeg var født, engang i Q1976 men begynte på alvor å bli skikkelig fan på begynnelsen av 2000 tallet.

Hvorfor er du Grüner-fan?
Vel, det er ikke alltid pga det sportslig og resultatene som gjør meg Grüner-fan men jentene som spiller der. Helt unike flotte jenter som også kan kaste ball.
Garantert de beste jentene å feste med! Ingenting slår et skikkelig Grüner party! Det er vel sikkert derfor folk inviterer til bursdager osv. De skal sprite opp stemningen med litt ekte Grüner fyll!

Hvor mange Grünerkamper har du vært tilskuer på?
Det er jeg faktisk ikke sikker på men det må være ganske mange. Fulgte to hele sesonger og gikk ikke glipp av en kamp de sesongene..
Hva er ditt beste/verste Grüner-minne?
Det beste minne er vel alle de festene, hytteturene og sosiale tingene vi har gjort sammen. Men også da Grüner hadde tapt en hel sesong men vant den siste kampen.
Det var stas! Da feiret vi som vi skulle ha vunnet hele serien :-)

Har du en god håndballhistorie om en av dagens Grüner-spillere fra tiden før hun begynte på Grüner?
Her har jeg jo mange men det er gjerne bare Tone jeg kjenner fra før hun begynte på Grüner. De andre kjente jeg jo ikke.. Bibbi da..

Det kan jo være historien om da Bibbi ble ordentlig full for første gang da! :-) "Eh.. jeg må bare på do for jeg er litt svimmel" "Det er fordi du er full det Bibbi"
Husker ikke hvor mye hun drakk men det var da nok til at alle andre skjønte Bibbi var full før hun skjønte det selv.. :-)

Men greier ikke på stående fot å hoste opp noe særlig... sorry.

3 kommentarer:

Kristine sa...

Den fisken minner meg om den gangen vi var på hytta til Bibbi og du fiska en ubrukelig fisk som jeg absolutt skulle grille...den var ikke så veldig pen, og heller ikke spesielt god:)

Unknown sa...

Det der er jo en uer.. den er veldig god;)

Gyrti sa...

Ja det er en her og den ble faktisk spist :-)
Den ubrukelige fisken på hytta til Bibbi var en beggylte og er faktisk litt ubrukelig hehe.
Artig tur da!