onsdag 6. mai 2009

Ukens Grüner-retro: Guro Bottolfsen

Guro var en av tre som startet damelaget som gjør at vi i dag kan feire opprykk til 4. divisjon.

Hvordan er livet uten Grüner?
Livet blir aldri det samme!!! Kanskje til høsten igjen da

Hva er ditt beste minne fra Grünertiden?
Mitt beste minne må vel være...Herregud, det er så mange å ta av. Hele min karriere som Grünerspiller er et sammensurium av gode minner. Jeg husker en kamp som vi spilte uavgjort. Birgitte utlignet i siste sekund og det var som å vinne OL. Husker ikke hvem det var mot, men tror det var et vestkantlag.

Hva er det du savner mest fra tiden som Grünerspiller?
Jeg savner samholdet, jentene og festene. Jeg savner å kunne trene i slitte stilongs. Alt egentlig!

Har du fortsatt håndballen og svette Rehband i skapet i tilfelle comeback?
Jepp!

Kommer du og ser på oss spille snart?
Jeg var jo å så dere spille i går.

Har du tro på opprykk?
He he, det kan jeg vel trygt si nå! Hadde trua før kampen startet også da !

Ingen kommentarer: