søndag 19. januar 2014

Ukens Grünerspiller: Tone Løvseth Lærke

Sivilstatus: 
Samboer og et barn.

Posisjon: 
Bakspiller.

Når begynte du i Grüner? 
Vært med i 11 år.

Hva er dine mål for sesongen/handballkarrieren?
Jeg vil bli bedre på å takle, finte begge veier og bedre kondis. Spille så lenge lysta er der:)

Har du en signaturmove på banen?
Det må vel kanskje være skuddfinte og stupe igjennom på rom.

Får du med deg en oppgave første gang?
Er nok for opptatt med skravling noen ganger, men Birgitte setter oss på plass, det er bra!

Er dommeren din beste venn?
Dommeren har vel ikke hatt for vane å være min beste venn, men har blitt bedre de siste sesongene. Ekke så mange F-ord lenger, men når de kommer, så kommer de høyt og tydelig i hallen!

Hva er det morsomste med å spille på Grüner?
Jeg er jo veldig glad i håndball og elsker konkurranse.

Beskriv følelsene dine for jogging med tre ord:
Skabbete, litt gøy og begynner faktisk å bli glad i det etter 30 år på parketten.

Beskriv din egen spenst:
Hopper såvidt over den gule streken.

Hva liker du best å gjøre utenfor håndballbanen?
Henge med familie, venner, lage mat, se på tv, jogge, være på kafé.

Hvilken rolle har du på fest?
Den som sier at jeg skal dra i ellevetiden og ta det rolig, men som kommer altfor sent hjem.

Har du noen allergier?
Pollen og noe frukt og grønnsaker.

Hvem vet best?
Mamma vet best fortsatt altså.

Er du en leder eller en følger?
På banen er jeg en leder, ellers en følger.

Hullete stillongs eller nyeste tightsen?
Hullete stilongs, men har blitt nye tights de siste sesongene.

Sjokolade eller potetgull?
Pottis.

Vin eller øl?
Vin.

Spørsmål fra Gina:
Hva har fått deg til å bli i Grüner så lenge?
At det er rom for å være seg selv, folka, samholdet og det sosial:)
Og hvor ofte leser du egentlig bloggen til Fotballfrue? Jeg er innom nesten hver dag. Flævt! Men det er for å ha noe å snakke med Lissi om;)

Hvilken Grünerspiller vil du lese om neste uke – og hva vil du spørre henne om?
Jeg vil lese om Janne. Hva gjør at du holder lengst på hver fest? Får du også kjeft av Karine når du skal hjem?

1 kommentar:

Kristine sa...

likte morgenkåpeselfie;)