mandag 26. januar 2009

Ukens Grünerspiller: Bodil Berbu

Posisjon?
Bakspiller, helst venstreback eller midtback.

Når begynte du i Grüner?
Tror jeg begynte i på nyåret i 2004. Husker den sesongen godt ettersom vi avsluttet med den nervepirrende opprykkskampen vi tapte i siste sekund, har ikke vært med på lignende Grüner-kamper etter det.

Har du noen ritualer før kamp / lykkeamulett?
Når jeg har kledd på meg drakten spiller jeg en av mine favorittsanger med høyt volum for å få opp piffen. Ellers er dusj og mat viktig oppladning. En sjelden gang går jeg på en liten smell og er fyllesjuk, da er Pepsi Max og sigaretter et must.

Hvilke mål har du for sesongen 2008/2009?
Opprykk. Helt siden jeg startet så har jo det vært målet, og denne sesongen blir sannsynligvis min siste sjanse til å få være med på det. Synes laget har blitt så mye bedre det siste året el to at vi hører hjemme i 4.div - jada jeg er overbevist og har ennå håpet i behold.

Hva liker du å gjøre utenfor håndballbanen?
Henge med gode venner, se film, lese, musikk, reise, lage/spise god mat med masse vin til, gå på marked osv.

Har du noe kallenavn og i tilfelle hva er det?
Det har blitt noen, kan nevne Bærbusk, Busky, Trønderpussy, Bodisgodis… I Grüner har jeg også fått Bobo (fordi det passet så godt sammen med Bibbi?).

Hva er din favorittsjokolade?
Alt i Minde-smågodt-posen, Hobby, Krembanan, Fruktnøtt, Smash, Hval-sjokolade med bringebærgele inni... Nam. Klarer ikke å velge bare en.

Har du noen allergier det kan være kjekt at lagvenninnene vet om hvis det skulle skje noe på cup?
Det er kun nikkelallergi jeg vet om (vi bruker heldigvis lite blingbling i Grüner).

Spørsmål fra Maren: Jeg vil vite alle detaljer om denne mannen i Trondheim. Gjerne med bilde. Svaret bør være så langt at det ikke er plass til flere spørsmål.
Eks. Grünerspiller Mari spleiset meg på sin egen bryllupsfest, brudeparet mente vi var som skapt for hverandre. Han er ikke fra Trondheim, men fra de vakre trønderske utkantstrøk, og er stødig, staselig, smekker og søt, og ikke minst har han varme hender. Flere detaljer fås over et glass vin.
Klikk her for å se bilde.

Hvilken Grünerspiller vil du lese mer om neste uke og hva vil du spørre henne om? Anita, når kommer du tilbake på trening igjen? Kan du lage en egen Grüner-frisyre/oppsats? Du har selvsagt frie hender, men jeg ser for meg lilla ”Dolly Deluxe” tøystrimler på hele laget neste kamp, det hadde sett så innmari profft ut.. Hva er forresten in og ut på håret akkurat nå?

Ingen kommentarer: