mandag 2. februar 2009

Ukens Grünerspiller: Anita Nordli

Posisjon?
Bakspiller

Når begynte du i Grüner?
Høsten 2007

Har du noen ritualer før kamp / lykkeamulett?
Nei, jeg har foreløpig mer enn nok med oppvarming;)

Hvilke mål har du for sesongen 2008/2009?
Et lag er et lag, så jeg legger inn en stemme til på opprykk jeg;)

Hva liker du å gjøre utenfor håndballbanen?
Jeg elsker alt som har med ferie, fritid og venner å gjøre; reise bort, besøke venner, få besøk av venner, være ute, stå på ski, bade, snorkle, sole meg, drikke vin, høre på musikk, se på film osv… er jeg alene er ikke lydboka langt unna…

Har du noe kallenavn og i tilfelle hva er det?
Nei, ikkeno kallenavn…

Hva er din favorittsjokolade?
Sjokolade er sjokolade og sjokolade er en favoritt!!

Har du noen allergier det kan være kjekt at lagvenninnene vet om hvis det skulle skje noe på cup?
Jeg tåler det meste unntatt nye sko på cup… da reagerer jeg med beinhinnebetennelse!!

Spørsmål fra Bodil: Anita, når kommer du tilbake på trening igjen? Kan du lage en egen Grüner-frisyre/oppsats? Du har selvsagt frie hender, men jeg ser for meg lilla ”Dolly Deluxe” tøystrimler på hele laget neste kamp, det hadde sett så innmari profft ut.. Hva er forresten in og ut på håret akkurat nå?
Tror jeg venter til etter den kampen med Dolly Deluxekostyme, hehe. Er du forresten sikker på dette? Så vidt jeg husker hadde de ski på beina også… og da spørs det hvor proffe vi begynner å se ut…Det er jo fortsatt veldig populært med bob da, kanskje vi skulle hatt lilla bobber isteden?

Hvilken Grünerspiller vil du lese mer om neste uke og hva vil du spørre henne om? Trine! Hvis vi skulle gitt ut en Grüner cd, hvilke sanger ville du hatt med? Og hvilken sang syns du beskriver laget best og hvorfor?

Ingen kommentarer: