mandag 9. februar 2009

Ukens Grünerspiller: Trine Straume Fjeldmann


Posisjon?
Mest høyreback

Når begynte du i Grüner?
Hmm...litt til og fra siden sesongen 06/07 tror jeg..

Har du noen ritualer før kamp / lykkeamulett?
Har noen tøye og bøyeøvelser jeg har dødelig tro på, ikke at de har hjulpet meg til nå, forfulgt av lyskestrekk som jeg er.

Hvilke mål har du for sesongen 2008/2009?
Hadde jeg ikke måtte bite i gresset og innse at ikke tiden strekker til hadde det vel vært å få spille i hvertfal EN kamp. Haha. Sånn for laget sin del må det vel være opprykk!

Hva liker du å gjøre utenfor håndballbanen?
Sånt som alle andre gjør. Liker konserter og musikk generelt. Ellers har jeg blitt en litt for godt etablert sofagris som går på en utstilling i ny og ne. Innbiller meg selv at jeg aktiv innen snowboard og klatring også, men la oss være realistiske dere. :)

Har du noe kallenavn og i tilfelle hva er det?
Ikke som har kommet meg for øre, men det betyr jo ikke at det ikke eksisterer noe. Ble kalt Egget (??) på barneskolen av noen større barn..har enda ikke skjønt hvorfor..?

Hva er din favorittsjokolade?
Altså. Ingenting slår god gammel kokesjokoloade, rett fra kjøleskapet. Hvis ikke dette er å få tak i funker også smash og kindersjokolade.

Har du noen allergier det kan være kjekt at lagvenninnene vet om hvis det skulle skje noe på cup?
Nope.

Spørsmål fra Anita: Hvis vi skulle gitt ut en Grüner cd, hvilke sanger ville du hatt med? Og hvilken sang syns du beskriver laget best og hvorfor?
Her er det vel ingen tvil om at første singelen allerede er sluppet! "Vend deg om" er jo en defintiv slager!! Ellers all svenspop på iPoden til Camilla, Caroooola, Blondie med One way or another. Ellers var det jo tydelig at Britney var en dansbar schlager på julebordet. :) Men hvis jeg skulle velge helt selv, måtte det ha vært en god del PJ Harvey, Sigur Ros, Pixies og annen god rock :)

Jeg er så heldig å få velge første Grüner-retro. Da velger jeg Gunda, hun var vel vært med på laget siden begynnelsen, og også den som dro meg med på moroa :)

Ingen kommentarer: