mandag 16. mars 2009

Ukens Grünerspiller: Elisabeth Skjæveland

Posisjon?
Venstre back, midt og litt høyre

Når begynte du i Grüner?Fikk gleden av å være med fra begynnelsen av mars

Har du noen ritualer før kamp / lykkeamulett?
Egentlig ikke. Jeg pleier å være ganske nervøs. Vanligvis jogger jeg litt rundt og ser litt sur ut. Prøver å se overlegen ut slik at motspillerne skal frykte meg.

Hvilke mål har du for sesongen 2008/2009?Få innsatspokalen!? Og så må jeg vel føye meg inn i rekken blant de som håper på opprykk!

Hva liker du å gjøre utenfor håndballbanen?
Være med Laffen. Trene litt til. Treffe venner. Gå på konsert. Gå på kafè. Spise god mat, helst ute eller hos Åsa og Maria. Se på tv og slappe av i sofaen (sove). Sykle rundt i Osloby. Vaske gulvet hjemme.

Har du noe kallenavn og i tilfelle hva er det?
LISI. ”Alle” kaller meg Lisi. Det er et kallenavn jeg har hatt siden barneskolen. Lærerne på videregående kalte meg også det. Men det er fritt valg. Elisabeth går fint det og.

Hva er din favorittsjokolade?
Mmmm; melkesjokolade og dronningskjokolade.

Har du noen allergier det kan være kjekt at lagvenninnene vet om hvis det skulle skje noe på cup?
Parfymeallergi, men tar det ikke så seriøst.

Spørsmål fra laget:
Vi har jo ikke fått snakka så mye med deg enda. Så; Hvem er du?
Jeg er ei 27 år gammel jente fra Sandnes (det ligger i Rogaland... 20 minutter sør for Stavanger.. for de som ikke er helt sikker på geografien rundt Sør-Vestlandet). Jobber som spesialpedagog på en barneskole i Groruddalen J Veldig snill og til tider litt naiv. Liker å si at jeg er lite selvhøytidelig. Litt sjenert, men har hørt jeg skal være ganske morsom. Trives i de fleste omgivelser.

Er du klar for Kari Traa fest?
Jaja. Eg e klar for alt eg! Må vi gå med Kari Traa klær?

1 kommentar:

Unknown sa...

Velkommen!
Du er vel den eneste på laget med gulvvasking som interesse, gulvet i Hangarn trenger absoultt en vask i ny og ne;)